Klantenservice

Contact

Heb je vragen over onze producten, uw bestelling of levertijd? Wij staan klaar om je vragen te beantwoorden.

Telefoonnummer
+31 (0) 85 40 126 43

E-mail
info@naambordencentrale.nl

Bedrijfsinformatie

NaambordenCentrale.nl is een handelsnaam van Senther Professionals.

NaambordenCentrale
Burg Grothestraat 53
3761 CL Soest

KvK-nummer: 52090736
BTW nummer: NL850295993B01

Openingstijden

Maandag: 9:00 - 17:00
Dinsdag: 9:00 - 17:00
Woensdag: 9:00 - 17:00
Donderdag: 9:00 - 17:00
Vrijdag: 9:00 - 17:00

Rekeningnummer

NL98ABNA0588012505
BIC: ABNANL2A

Loading...

Algemeen (7)

438 views   September 11, 2023

Betalen (7)

452 views   September 15, 2023

  • Je kan bij ons op verschillende manieren betalen. Voor deze betaalmethodes worden, met uitzondering van PayPal, geen extra kosten in rekening gebracht. Je betaald bij ons met een van onderstaande betaalmethoden: iDeal Paypal Apple Pay Visa Masterca...
    Lees meer

  • Wanneer je een kortingscode of cadeaubon hebt dan kan je deze gebruiken bij het afrekenen van je bestelling in de webshop. Je kan de kortingscode invullen op de afreken pagina. Let op dat het niet mogelijk is om na het plaatsen van een bestelling achtera...
    Lees meer

  • Ons IBAN rekeningnummer is: NL98ABNA0588012505 Bank: ABN AMROBIC: ABNANL2A
    Lees meer

  • We bieden voor particuliere klanten geen optie om achteraf te betalen. Het is wel mogelijk om te betalen middels een bankoverschrijving. Kies in dat geval de betaalmethode overboeken. Bestel je namens een bedrijf dan is betalen op factuur in overleg moge...
    Lees meer

  • We doen er alles aan om bestellingen en betalingen veilig te laten verlopen. Zo gebruiken we een beveiligde ssl verbinden die de informatie tussen de gebruiker en onze website versleuteld. Je herkent dit door het slotje in de adresbalk van je browser. D...
    Lees meer

  • Wanneer je besteld in onze webshop dan ontvang je altijd een digitaal factuur. Deze wordt automatisch gestuurd na het afronden van je bestelling. Er wordt ook een factuur gestuurd wanneer je kiest voor de betaalwijze overboeken.
    Lees meer

  • Wanneer u bij ons een online betaling via de webshop verricht, dan wordt deze betaling afgehandeld door onze betaalprovider MultiSafepay. Dit is een betrouwbare en veilige oplossingen voor het verwerken van online betalingen. MultiSafepay incasseerd het ...
    Lees meer

Bestellen (4)

433 views   September 15, 2023

  • "Om een bestelling te plaatsen is het niet nodig om een account aan te maken. Je kan je bestelling plaatsen zonder account.  Wanneer je wel een account aanmaakt dan heeft dat voordelen. Enkele voordelen van een account zijn: Je kan een eigen ontw...
    Lees meer

  • Heb je een opmerking bij je bestelling? Dan kan je die plaatsen bij het opmerkingenveld op de afreken pagina. We lezen je opmerking altijd en we proberen zo goed rekening te houden met je wensen. 
    Lees meer

  • Heb je een product met spoed nodig? Dan is een spoedlevering vaak mogelijk. De mogelijkheden zijn afhankelijk van het materiaal, voorraad en drukte. Neem daarom eerst even contact op met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. Wanneer het mo...
    Lees meer

  • Wanneer je BTW-plichtig bent en besteld namens een bedrijf in België of Duitsland, dan wordt de BTW automatisch verlegd. Er is dan sprake van een intracommunautaire levering. Vul bij het bestellen de juiste bedrijfsgegevens en BTW-nummer in. Er wordt dan...
    Lees meer

Voorbeelden en ontwerpen (4)

454 views   September 15, 2023

  • Naast de mogelijkheid om producten zelf te ontwerpen bieden we bij veel producten ook de optie aan om een digitale proefdruk aan te vragen. Je vindt de mogelijkheid om een proefdruk aan te vragen op de betreffende productpagina. Het is ook mogelijk om ee...
    Lees meer

  • De meeste artikelen in onze webshop kan je zelf ontwerpen met de ontwerp-module. Wanneer je niet de mogelijkheid hebt om het artikel te ontwerpen, maken we gebruik van tekstvelden om het artikel te personaliseren. Je krijgt dan niet automatisch een voorbe...
    Lees meer

  • Als je zelf een grafisch bestand wilt aanleveren, dan vragen we je (indien mogelijk) om rekening te houden met de volgende aanleverspecificaties.  Bestanden worden door ons gecontroleerd op verschillende punten zoals kwaliteit en opmaak. Als u besta...
    Lees meer

  • Onze ontwerpstudio maakt gratis een ontwerp wanneer je dat wenst. Het is hierbij belangrijk dat je zelf zo duidelijk mogelijk je wensen aangeeft. We maken dan een ontwerp op basis van jouw gegeven en eventueel beeldmateriaal zoals een foto of logo. Stuur ...
    Lees meer

Ontevreden (2)

433 views   September 15, 2023

  • Wanneer je bestelling beschadigd is geleverd dan is dat natuurlijk erg vervelend. We doen dan ons best om je klacht zo snel mogelijk op te lossen! Het is belangrijk om je klacht zo snel mogelijk bij ons te melden. Meld je klacht daarom binnen 4 dagen na ...
    Lees meer

  • Wanneer je bestelling niet naar tevredenheid is gemaakt dan is dat natuurlijk erg vervelend. We horen dan graag van je wat er niet naar wens is. We gaan dan kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen. We kunnen de klacht het beste in behandeling nemen w...
    Lees meer

Verzenden (6)

450 views   September 15, 2023

  • Bestellingen die binnen Nederland worden verzonden worden gratis verzonden. Voor zendingen naar België en Duitsland rekenen we een toeslag van € 5,00 per bestelling. Deze kosten worden automatisch berekend bij het afrekenen.
    Lees meer

  • We maken gebruik van verschillende verzendmethoden. Hoe we verzenden hangt af van de waarde, grootte, gewicht en de locatie waar we vandaan en naartoe verzenden.  Omdat veel van onze bestellingen klein zijn, verzenden we ongeveer 75% met PostNL als ...
    Lees meer

  • De levertijd verschilt per product en wordt vermeld op de productpagina. Ongeveer 75% van onze producten wordt met 4-5 werkdagen binnen Nederland geleverd. Wil je een product sneller ontvangen dan de aangegeven levertijd? Dan is een spoedlevering vaak mo...
    Lees meer

  • Vanuit logistiek oogpunt gaat onze voorkeur uit naar een levering per post of pakketdienst. Het afhalen van uw bestelling op onze locatie is alleen mogelijk op afspraak.
    Lees meer

  • Het is mogelijk om een ander afleveradres op te geven. Dit doe je op de afrekenpagina door het vakje Factuur- en afleveradres zijn hetzelfde uit te vinken. Je heb dan de mogelijkheid om een ander verzendadres dan het factuuradres op te geven. 
    Lees meer

  • Wij leveren ook in het buitenland. Dat wil zeggen dat bestelling naast Nederland ook bezorgd kunnen worden in België en Duitsland. Wanneer je een bestelling in een ander land dan Nederland, België of Duitsland wilt laten bezorgen is dit soms mogelijk. Nee...
    Lees meer

Graveren (1)

430 views   September 15, 2023

Annuleren/retourneren (2)

934 views   September 15, 2023

  • Wanneer u uw bestelling wilt annuleren dient u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. We starten de productie na het plaatsen van een bestelling. Omdat de meeste producten op maat gemaakt of gepersonaliseerd worden is annuleren niet altijd mogel...
    Lees meer

  • Wanneer je een product wenst te retourneren moet je er rekening mee houden dat dit alleen kan bij (handels)producten / standaard producten. Dit zijn producten die niet op maat of welke niet gepersonaliseerd zijn. Omdat wij zelden producten retour ontvang...
    Lees meer


Copyright © 2016 - 2024 NaambordenCentrale. All rechten voorbehouden.